.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اربعین حسینی تجلی اسلام مجسم است
معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران با گرامیداشت اربعین حسینی اظهار داشت: اربعین و عاشورای حسینی تجلی اسلام مجسم است و عظمت پرودگار را نشان می‌دهد.

به گزارش شمال نیوز، علیرضا یونسی پیش از ظهر شنبه در ستاد عالی هفته وقف با گرامیداشت اربعین حسینی به فراز شهید مطهری درباره عاشورا و فضیلت‌های بی بدیل نهفته در آن اظهار داشت: عاشورا و اربعین اسلام مجسم است و با گذشت بیش از هزار و ۳۰۰ سال از واقعه عاشورا، همچنان پرفروغ مانده است.

وی اظهار داشت: میلیون‌ها عاشق و دلداده امام حسین (ع) همه سختی‌های سفر به عتبات عالیات را به جان می‌خرند و این نشان دهنده روح بلند و عظمت لایتناهی است که قلوب را به تسخیر خود درآورده است و خداوند قطره ای از عظمت و زیبایی نهفته در دین را در عاشورا و اربعین به رخ می‌کشد و میلیون‌ها عاشق پای پیاده به کربلا سفر می‌کنند.

یونسی با بیان اینکه عاشورا دو جلوه ظلمانی و نورانی دارد عنوان کرد: اربعین در معرفت دینی حاوی پیام‌های مختلفی است و جامعه باید به معرفت حسینی توجه بیشتری داشته باشد و جامعه حسینی به دور از فساد، چابلوسی، بداخلاقی خواهد بود و باید مظاهر نیکی در جامعه ترویج یابد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران با بیان اینکه در قران کریم به کارهای خیر و نیکو اشاره شده است، اظهار داشت: یکی از راه‌های ماندگاری و سنت حسنه جاودانه، وقف است.

یونسی گفت: ایثارگری و از خودگذشتن از مظاهر لذت مقدس و قدسی است و وقف از انواع لذت مقدس بوده که انسان را به سوی هدایت و رستگاری پیش می‌برد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران، خواستار برگزاری جلسات ستاد وقف شهرستانی شد و افزود: باید اعتماد جامعه نسبت به وقف بیشتر شود و در این راستا متناسب با نیاز جامعه فرهنگ سازی شود و وقف باید متناسب با شرایط روز جامعه صورت گیرد و افکار عمومی به این سمت سوق داده شود.

وی همچنین پیشنهاد داد تا از درآمد موقوفات عام، یک طرح و پروژه عظیم در استان اجرایی شود./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.061 seconds.